اخراج مبعلی برنامه ما را برهم ریخت/ حالا بگویند داوری به سود استقلال است!
نوشته شده توسط : alireza

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: با اخراج ایمان مبعلی حالا همه دیدند که داوری ها به سود استقلال نیست و ما هم از این ناحیه لطمه خوردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز مظلومی پس از تساوی بدون گل عصر امروز شنبه تیمش برابر شهرداری تبریز در ورزشگاه آزادی تهران ضمن بیان این مطلب به خبرنگاران گفت: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. متاسفانه با اخراج مبعلی برنامه های ما بهم ریخت. این اخراج قابل توجه آقایانی باشد که می گویند داوری ها به سود استقلال است. همه دیدند که اینطور نیست.

وی ادامه داد: اعتقاد دارم گلی که استقلال به ثمر رساند درست بود. دوستانم که در تلویزیون این بازی را دیده بودند اعلام کردند گل صحیح بوده است . با این حال ما موقعیت های زیادی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. ضمن اینکه حریف ما 8 - 9 نفر دفاع می کرد و این بار آقای درخشان خوش شانس بود.

پرویز مظلومی با اشاره به غیبت برخی بازیکنانش در دیدار امروز خاطرنشان کرد: متاسفانه غیبت فرهاد مجیدی و میلاد میداودی تا حدود زیادی قدرت تهاجمی ما را کاهش داده بود. آرش برهانی هم تلاش زیادی کرد و خسته بود. با این حال شهرداری برای کسب حداقل امتیاز امده بود که با دفاعی چند لایه به آن دست پیدا کرد.

سرمربی استقلال در مورد اخراج مبعلی و تاثیر ان بر روی عملکرد این تیم گفت: ما برنامه های حمله را براساس ایمان مبعلی طراحی کرده بودیم که اخراج وی تاثیر منفی بر عملکرد ما داشت. به هر حال فکر می کنم که بازیکن ما تاثیرگذارتر از بازیکن اخراجی حریف بود. ضمن اینکه تیمی که دفاع می کند اخراج شدن یک بازیکنش تاثیر زیادی بر عملکردش ندارد.

وی در مورد تاخیر یک روزه در برگزاری این بازی گفت: به هر حال ما برنامه ریزی کرده بودیم که روز جمعه به مصاف شهرداری برویم اما نمی دانم به چه دلیل تصمیم به تعویق این دیدار گرفته شد. این تاخیر تمرکز بازیکنان ما را برهم زد و باعث شد طرفداران استقلال هم استقبال کمی از این بازی کنند.

مظلومی ادامه داد: ما از امتیاز میزبانی به خوبی استفاده نکردیم و نتوانستیم به سه امتیازی که می خواستیم دست پیدا کنیم. امیدوارم با برنامه ریزی بهتر بتوانیم در دیدارهای آینده به این مهم دست پیدا کنیم و نتایج خوبی بدست آوریم.

دیدار تیم های فوتبال استقلال و شهرداری تبریز در هفته هجدهم رقابتهای لیگ برتر عصر امروز شنبه با تساوی بدون گل در ورزشگاه آزادی تهران به پایان رسید.





:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 520
|
امتیاز مطلب : 52
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: